Blogi

Etsitkö uusia ideoita automatisointiin tai vinkkejä verkkokaupan optimointiin? Olet oikeassa paikassa.

Maksimoi kasvupotentiaalisi – Positiiviset asiakaspalautteet yritykselle

Päivitetty
Nykypäivän kovassa kilpailussa positiivisen asiakaspalautteen voimaa ei voi aliarvioida. Se on ratkaiseva tekijä, joka voi nostaa yrityksesi nousukiitoon tai romahduttaa kasvun alkuunsa. Kuinka usein itse katsot yrityksen arvioita ennen ostopäätöksen tekemistä? Lähes kaikkia valintojasi ohjaavat asiakasarviot. Mihin ravintolaan menisit syömään? Sen, jolla on vähintään neljä tähteä Google Mapsissa. Minkä elokuvan katsoisit? Sellaisen, joka on IMDB:ssä…
Lue koko artikkeli Maksimoi kasvupotentiaalisi – Positiiviset asiakaspalautteet yritykselle

MailPoet tilaajien lisääminen csv-tiedostosta

Päivitetty
MailPoet tilaajien tuonti esim. Mailchimpistä tai LianaMailerista on helppoa. 3. Tämän jälkeen MailPoet kysyy, onko listasi puhdas. Jos listasi on puhdas, klikkaa eteenpäin kohdasta a. Jos haluat lukea asiasta lisää, voit klikata lisäohjeita kohdasta b. 4. Valitse kohta Upload a file ja lisää tiedosto kohdasta Valitse tiedosto. Klikkaa tämän jälkeen kohdasta Seuraava askel (eng Next…
Lue koko artikkeli MailPoet tilaajien lisääminen csv-tiedostosta

Opas: Artikkelin hakukoneoptimointi SquirrlySEO:n avulla

Päivitetty
SquirrlySEO on yksi useista SEO eli hakukoneoptimointi-lisäosista WordPressille. SquirrlySEO keskittyy erityisesti opastamaan käyttäjää jokaisessa vaiheessa sisällön optimoinnissa, joten se on erityisen toimiva, mikäli haluat tehdä hakukoneoptimointia myös itse. Maksullisen version avulla voit seurata myös Google-sijoituksiasi sekä tehdä syvempää SEO:ta, joka takaa sijoitusten nousun. Tässä oppaassa käydään läpi tärkeimmät vaiheet hakukoneoptimoinnin tekemiseksi SquirrlySEO:n avulla artikkelille tai…
Lue koko artikkeli Opas: Artikkelin hakukoneoptimointi SquirrlySEO:n avulla

SPF-, DKIM- ja DMARC-tietueet sähköpostimarkkinoinnissa

Päivitetty
Eivätkö asiakkaasi avaa uutiskirjeitä? Etkö saa toivottuja tuloksia sähköpostimarkkinoinnillasi? On mahdollista, että viestisi päätyvät roskapostilaatikkoon saapuneet-kansion sijaan. Miksi sähköpostit päätyvät roskapostiin? Yksi syy sille saattaa olla se, että Gmail ja muut sähköpostipalveluiden tarjoajat eivät tiedä, ovatko viestisi aitoja. Tähän tarvitaan SPF, DKIM ja DMARC-tietueita. Nämä tietueet ovat tuiki tärkeitä sähköpostin perillemenon takaamiseksi. Lyhyesti sanottuna ne…
Lue koko artikkeli SPF-, DKIM- ja DMARC-tietueet sähköpostimarkkinoinnissa

Mailchimp vs MailPoet

Päivitetty
Aloitetaan! Mailchimp vs MailPoet – kaksi hyvää vastakkain. Mutta ihan alkuun täytyy kertoa, mistä tässä on kyse. Käytin aiemmin pitkään Mailchimpiä ja tykkäsin, tykkäsin kovasti. Mailchimpin kanssa tuli kaikenlaista säätöä, eri ominaisuuksia siirrettiin kalliimpiin hintaluokkiin ja rajat muuttuivat jatkuvasti. Kyllästyin. Vaihdoin toiseen. Lopulta löysin MailPoetin, johon ihastuin. Nykyään pidän siitä niin paljon, että autan asiakkaitani…
Lue koko artikkeli Mailchimp vs MailPoet