Blogi
Etsitkö uusia ideoita automatisointiin tai vinkkejä verkkokaupan optimointiin? Olet oikeassa paikassa.
Miten lisätään ylläpitäjä WordPress sivustolle?
Ylläpitäjän lisääminen voi olla ajankohtaista esimerkiksi jos: HUOM! Ylläpitäjät lisääminen on aina tietoturvariski. Varmista, että luotat kyseiseen tahoon. Mikäli kyse on yksittäisestä týöstä, poista ylläpitäjän oikeudet, kun niitä ei enää tarvita. Voit lisätä ylläpitäjän WordPress sivustollesi seuraavasti: Eikö asia selvinnyt? Kysy alla tai laita viestiä, niin selvitellään.
Miten puhdistaa sähköpostilista, säästää rahaa ja välttää roskapostikansio
Sähköpostilistan siivous – todellista hyötyä ja rahan säästöä Sähköpostimarkkinointi on yksi kustannustehokkaimmista tavoista tavoittaa asiakkaita, mutta sen tehokkuus perustuu yhteen kriittiseen tekijään: listan laatuun. Jokainen lähetetty sähköposti maksaa – joko suoraan maksuna lähetyspalvelulle tai epäsuorasti roskapostimerkintöinä, alhaisina avausprosentteina ja kadotettuna maineena. Heikkolaatuinen sähköpostilista voi pilata kampanjasi ennen kuin vastaanottaja näkee edes otsikkoa. Mikä huonossa listassa…
Verkkokaupan perustaminen – verkkokauppa-alustojen vertailu
Verkkokaupan perustaminen on nykyään helpompaa kuin koskaan aiemmin. Saatavilla on paljon erilaisia työkaluja ja alustoja, jotka auttavat perustamisessa. Tekoäly auttaa kumppanina sekä verkkokaupan tekstien laadinnassa, että sosiaalisen median sisältöjen tuotannossa. Kokeilemaan pääsee nopeasti ja pienellä rahallisella panostuksella. Lisäksi se auttaa tavoittamaan asiakkaita ympäri Suomen tai jopa ympäri maailman! Verkkokauppaa voi vähän kokeilla ja hups, jos…
Arvostelupyyntö-kampanjan teksti- ja sähköpostiviestien muokkaus
Kirjaudu sisään AutomaattisestiMH-palveluun osoitteessa https://arvostelut.automaattisesti.fi/ Voit valita ylävalikosta viestin, jota haluat muokata. Jos haluat lisätä viestin, voit klikata + Lisää vaihe -kohdasta. Mikäli haluat poistaa viestin, klikkaa viimeisimmän viestin kohdalta roskakoria. Alempana sisältö välilehdeltä voit muokata viestin sisältöä. Muotoile viesti siten, että asiakkaan on helppo ymmärtää, mitä hyötyä hänen arvostelustaan on yrityksellesi ja muille ihmisille. Asetukset…
Kuinka saada arvosteluja Googlessa – kattava opas yrityksille
Moni yritys tuskailee Google Maps arvioiden kanssa. Ne eivät ole tarpeeksi hyviä. Niitä ei ole riittävästi – miten ihmeessä saada lisää arvioita Googleen!? Asiakkaat kiinnittävät todella monella alalla suurta huomiota Google Maps arvosteluihin, joten nämä kysymykset ja tuskastelut ovat hyvin ymmärrettäviä. Näihin kaivataan ratkaisua, joten kirjoitin tämän oppaan. Kerron ensin lyhyesti, miksi Google Maps arvostelut…
Maksimoi kasvupotentiaalisi – Positiiviset asiakaspalautteet yritykselle
Nykypäivän kovassa kilpailussa positiivisen asiakaspalautteen voimaa ei voi aliarvioida. Se on ratkaiseva tekijä, joka voi nostaa yrityksesi nousukiitoon tai romahduttaa kasvun alkuunsa. Kuinka usein itse katsot yrityksen arvioita ennen ostopäätöksen tekemistä? Lähes kaikkia valintojasi ohjaavat asiakasarviot. Mihin ravintolaan menisit syömään? Sen, jolla on vähintään neljä tähteä Google Mapsissa. Minkä elokuvan katsoisit? Sellaisen, joka on IMDB:ssä…





