Blogi
Etsitkö uusia ideoita automatisointiin tai vinkkejä verkkokaupan optimointiin? Olet oikeassa paikassa.
Kuinka saada arvosteluja Googlessa – kattava opas yrityksille
Moni yritys tuskailee Google Maps arvioiden kanssa. Ne eivät ole tarpeeksi hyviä. Niitä ei ole riittävästi – miten ihmeessä saada lisää arvioita Googleen!? Asiakkaat kiinnittävät todella monella alalla suurta huomiota Google Maps arvosteluihin, joten nämä kysymykset ja tuskastelut ovat hyvin ymmärrettäviä. Näihin kaivataan ratkaisua, joten kirjoitin tämän oppaan. Kerron ensin lyhyesti, miksi Google Maps arvostelut…
Maksimoi kasvupotentiaalisi – Positiiviset asiakaspalautteet yritykselle
Nykypäivän kovassa kilpailussa positiivisen asiakaspalautteen voimaa ei voi aliarvioida. Se on ratkaiseva tekijä, joka voi nostaa yrityksesi nousukiitoon tai romahduttaa kasvun alkuunsa. Kuinka usein itse katsot yrityksen arvioita ennen ostopäätöksen tekemistä? Lähes kaikkia valintojasi ohjaavat asiakasarviot. Mihin ravintolaan menisit syömään? Sen, jolla on vähintään neljä tähteä Google Mapsissa. Minkä elokuvan katsoisit? Sellaisen, joka on IMDB:ssä…
MailPoet tilaajien lisääminen csv-tiedostosta
MailPoet tilaajien tuonti esim. Mailchimpistä tai LianaMailerista on helppoa. 3. Tämän jälkeen MailPoet kysyy, onko listasi puhdas. Jos listasi on puhdas, klikkaa eteenpäin kohdasta a. Jos haluat lukea asiasta lisää, voit klikata lisäohjeita kohdasta b. 4. Valitse kohta Upload a file ja lisää tiedosto kohdasta Valitse tiedosto. Klikkaa tämän jälkeen kohdasta Seuraava askel (eng Next…
Opas: Artikkelin hakukoneoptimointi SquirrlySEO:n avulla
SquirrlySEO on yksi useista SEO eli hakukoneoptimointi-lisäosista WordPressille. SquirrlySEO keskittyy erityisesti opastamaan käyttäjää jokaisessa vaiheessa sisällön optimoinnissa, joten se on erityisen toimiva, mikäli haluat tehdä hakukoneoptimointia myös itse. Maksullisen version avulla voit seurata myös Google-sijoituksiasi sekä tehdä syvempää SEO:ta, joka takaa sijoitusten nousun. Tässä oppaassa käydään läpi tärkeimmät vaiheet hakukoneoptimoinnin tekemiseksi SquirrlySEO:n avulla artikkelille tai…
SPF-, DKIM- ja DMARC-tietueet sähköpostimarkkinoinnissa
Eivätkö asiakkaasi avaa uutiskirjeitä? Etkö saa toivottuja tuloksia sähköpostimarkkinoinnillasi? On mahdollista, että viestisi päätyvät roskapostilaatikkoon saapuneet-kansion sijaan. Miksi sähköpostit päätyvät roskapostiin? Yksi syy sille saattaa olla se, että Gmail ja muut sähköpostipalveluiden tarjoajat eivät tiedä, ovatko viestisi aitoja. Tähän tarvitaan SPF, DKIM ja DMARC-tietueita. Nämä tietueet ovat tuiki tärkeitä sähköpostin perillemenon takaamiseksi. Lyhyesti sanottuna ne…
Mailchimp vs MailPoet
Aloitetaan! Mailchimp vs MailPoet – kaksi hyvää vastakkain. Mutta ihan alkuun täytyy kertoa, mistä tässä on kyse. Käytin aiemmin pitkään Mailchimpiä ja tykkäsin, tykkäsin kovasti. Mailchimpin kanssa tuli kaikenlaista säätöä, eri ominaisuuksia siirrettiin kalliimpiin hintaluokkiin ja rajat muuttuivat jatkuvasti. Kyllästyin. Vaihdoin toiseen. Lopulta löysin MailPoetin, johon ihastuin. Nykyään pidän siitä niin paljon, että autan asiakkaitani…